الجمعة، 23 مارس 2007

صورة





شايفين الصورة الي جنب الكلام ده ؟؟

ده صورة لشويه ناس ... عادي يعني

بس الي مش عادي الي جاي

الصورة ده فيها كوكتيل غريب جدا مستحيل يتجمع في مكان واحد

الصورة فيها 13 واحد بيكرهو الرئيس مبارك وابنه وعيلته وحكومته مع ان فيها 5 بيحبوه جدا - تصوروا لسه حد بيحبه - والصورة برده فيها 3 مش فارق معاهم مبارك قوي .

الصورة فيها 4 حزب وطني و 5 اخوان و 2 كفاية 3 وفد وواحد غد و 4 يساريين ويمكن فيها مخبر بس انا مش متاكد، فيها واحد ويمكن اكتر زعلان ومضايق مبتسم اه ذي كل الي في الصورة بس هو من جوه بيبكي ، فيها المبتسم رغم ان مفيش في جيبه غير 2 جنيه يا دوب يروحوه والتاني الي مش عارف اخر الشهر هيروح فين لما يطرد من الشقة الي ساكن فيها ، الصورة فيها واحد كان نفسه حد تاني يبقي معاه في الصورة وواحد كان نفسه يعمل قرون لصاحبه الي معاه في الصورة ، فيها الي بيفكر مشكلته العويصة الي هو فيها ومش عارف يعمل فيها ايه وبيحاول يهرب منها في الصورة ده ، وفيها الي ضاربها طبنجه ومش فارقه معاه ، فيها الي متسربع عايز ياخد الصورة بسرعه عشان ينزل يقابل حد بيحبه والتاني الي مش عايز الصورة تخلص عشان هو مش عايز يروح هناك او مش عايز يروح اصلا ، الصورة فيها اكتر من دين واكتر من بلد واكتر من لهجه واكتر من سن واكتر من فكر واكتر من احساس واكتر ....... الخ .

بس فيها شئ واحد مشترك وهو الحب ... الي جمعهم في الصورة ده انهم بس بيحبوا بعض بالرغم من اي اختلاف .

ولا ايه ؟؟؟




في20,شباط,2007 - 08:15 مساءً, مها ميهوووووووووووو كتبها ...
أنا أول ما قريت الكلام ده بصيت ع الصورة لإني بحب اتفرج على وشوش الناس واقرا تعبيرات وجوههم... بصوا كده على الصورة نفر نفر،،، بجد والله اطلعوا كده للصفحة من فوق وتفحصوا ثم تمحصوا،،، عارفين بقى؟؟ كل وجه مصري من دول متأكدة إنه يحمل وراءه قصة كفاح أوقصة نجاح ومش بس قضية إخوان ولا كفاية ولا غد لأ هو الموضوع أكبر من كده،،،، شاب مصري؟إذن فلتسمع منه الدرر عن حياته اللي كره بسببها الريس بتاعه او كره البلد او كره نفسه في الاخر،،،أحلى حاجه انهم اتجمعوا على حاجه ورضيوا ياخدوا الصورة دي مع بعضهم،،، الله معاهم
في21,شباط,2007 - 01:02 صباحاً, مجهول كتبها ...
فين الجروب يا استاذ
المواعيد اللى مش قد كده دى
في21,شباط,2007 - 01:37 صباحاً, oucha_24 كتبها ...
جميلةةةةةةةةةة اوى بس ياخسارة انا مش فيها وبالمناسبة انا حزبى ناصري:)
رشا سيف
في21,شباط,2007 - 02:17 صباحاً, أحمد عبد الفتاح كتبها ...
ياجماعه الحروب اتعمل بس فيع 4 ميلات غلط ياريت الي موصلوش دعوه يبعت لي ميله
لينك الجروب http://groups.yahoo.com/group/shababahzab
زالميل بتاعه shababahzab@yahoogroups.com
----------------------------------------------------------------------------------------------
أما انتي بقه يارشا نتصور لك صورة مخصوص تانية
وبالنسبة لموضوع ناصرية ده فانا هقول لاحمد زكي عشان هو بيكره الناصريين
في21,شباط,2007 - 03:32 صباحاً, الدكتور شديد كتبها ... (غير موثّق)
أيوة يا عم مصدقتو ان انا يوم مجتش و اخدتوا صورة جماعية
مهو طابعا الصحفي الغلبان اللي داخل بين بتوع الاحزاب والاخزان طالع
عرفتني ولا لا يا عم احمد
لو معرفتنيش يبقي انت منتمتش كويس وكنت صاحي ل(الفجر)
والحدق يفهم


الدكتور شديد أبو قلب حديد
في21,شباط,2007 - 03:40 صباحاً, أحمد عبد الفتاح كتبها ...
حبيب قلبي شديد
عرفتك يا نجم من (الفجر)
وبالنسبة للصورة متزعلش
اعملك دورة مخصوص وكلها صور كمان
وعلي فكره الناس الي ذيك الي ملهمومش حزب بيبقوا هما فاكهة النشاطات الي ذي ده
في21,شباط,2007 - 04:21 صباحاً, أحمد زكي عثمان كتبها ... (غير موثّق)
شكرا يا أبو حميد على نشر الصورة ، بس عندى تعليق صغير يا ريت تستحملنى فيه، بالنسبة لتلميحاتك عن المخبر فدا تلميح حقيقى ، و أنا اللى كنت المخبر ، بس أنا كنت بآدى و اجبى ، و بعت كل المناقشات العظيمة اللى دارت إلى الاجهزة المسئولة عن حماية البلد. وأنا مش عارف ليه إنت كإخوانى و من المحظورة مضايق من الأجهزة ، دا واجب و طنى يا إبنى ، و علشام كده أنا بفكر إنى أعلمكوا كورس تدريبى جديد تحت عنوان المواطن فى خدمة الأجهزة. و خلى بالكم يا جماعة إحنا كلنا وطنيين. و أبناء بلد واحدة بس بشرط أنا أدمر البلد و أعتقلكم ، و لكن فى النهاية كلنا و طنيين.
و أخيرا عندى طلب لو عملتو هاشيلهالك جميلة فى رقبتى ، يا ريت و النبى تمسح من الصورة الواد البلطجى بتاع شباب من أجل التغيير .
في21,شباط,2007 - 04:25 صباحاً, أحمد عبد الفتاح كتبها ...
يا ابو حميد
أخبارك ايه ؟
بقه انا كنت ساتر عليك وانت تفضح نفسك كده ؟
عالعموم ياسيدي كلنا فدا الاجهزه اكيد... ومرحب قوي بفكره الدورة
اما بقه بخصوص الواد البلطجي فانا سايب صورته للاجهزه هما هيريحوك منه
شوفت الدماغ ؟؟
في21,شباط,2007 - 04:26 صباحاً, واحد من الاخوان كتبها ...
هيييه الاخوان اغلبية
في21,شباط,2007 - 04:11 مساءً, مجهول كتبها ...
مية مية يابوحميد
و عاش الوفد ضمير الأمة
في21,شباط,2007 - 05:02 مساءً, أحمد عبد الفتاح كتبها ...
وعاش الهلال مع الصليب يا نجم
ماله هو احنا بيهمنا
في21,شباط,2007 - 06:56 مساءً, شروق الشواف كتبها ...
كان كورس مفيد جدا
واستفدت أكثر بالشباب والبنات إللي كانوا معانا
ربنا يوفق الجميع
في26,شباط,2007 - 08:21 صباحاً, مجهول كتبها ...
عبدالرحمن

مع أني جاي أهني في الآخررر
بس عذرا انشغلت وما زلت مشغوووووووول جدا جدا
كانت دورة جميلة فعلا
ربنا يعيننا جميعا ونحاول نطبق ما تعلمناه منها
.........طمنوني عليييكم كلكم

شوفكم علي خير
في18,آذار,2007 - 07:41 صباحاً, مجهول كتبها ...
حلو كتير بس مين حسني مبارك

ليست هناك تعليقات:

شارك مع اصدقائك

Share |