الخميس، 3 مايو 2007

أعتذار

أخواني المدونيين أخباركم ايه؟
أنا بصراحه عايز اعتذر ليكم أنا بقالي كتير مبزرش مدونات أو أعلق في مدونات وده مش لاني مشغول واني ذي ما الكل بيقول بس بجد انا مليش مزاج ومفياش دماغ عشان اعلق علي مدونات ده سبب والسبب التاني اني بره القاهره كالعاده ويا دوب بقعد عالنت في سيبرات بالساعه وده مخلي التدوينات الي مقرتهاش عالجوجل ريدر تفوق المئة تدوينه .
أوعدكم اني ارجع قريبا للمتابعه ولحاد لما ارجع متقطعوش الكمنتات .
نسيت اقولكم انا مش هنقطع عن التدوين اثناء الامتحانات لان التدوين ده حاجه في دمي واعلنها عالية مدوية التدوين لاخر يوم واخر رمق في حياتي وواخد بالك يا جاري انت وهو الي بلقح عليك الكلام ؟

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

كلامك مقبول وده موسم امتحانات والكل لازم ينتبه لمذاكرته وفعلا هتدخل سيبر وتعلق ماينفعش

مُرَاقِبْ مِصْرِي يقول...

يعني حضرتك مش هتشارك في الفرح الافتراضي بتاع الأستاذ جمال النهاردة؟؟؟
عموما عقبال فرحك (الافتراضي برضه) ههههه وشد حيلك في المذاكرة

محمود سعيد يقول...

مين

غير معرف يقول...

انا سعيدة بعودة المراقب المصري للتدين تحت اي مسمي

شارك مع اصدقائك

Share |