الأربعاء، 30 مايو 2007

بقلم ديسك المصري اليوم


بالتاكيد الكل متصور ان التدوينه ده رد علي الموضوع الالمعي الي نشرته المصر اليوم والذي تتصدره صورتي وانا ذي القمر
التدوينه ده فعلاكانت مشروع للرد وتفنيد الاخطاء الي في التحقيق
بس للاسف انا مش فاضيي لاني سايب معادلات الاحصائية وبلاوي فيزياء الجوامد ومعادلات مكسويل عشان اكتب الكمتين دول
عشان كده انا فكرت في كلمة جامعه مانعه اعبر فيها عن رايي
وهي

بقلم ديسك المصري اليوم
ملاحظة : متيقلي جديدة ان حد يظهر في جورنان بكوباية الشاي وانا باطالب ببرائه اختراع وحقوق ملكية فكرية عن الموضوع ده وشكرا للمصري
وانتظروني بكره هشاركم الهم معايا في مكالمة جتلي طيرت النوم من عيني ال يطاير اصلا بقاله 20 يوم بسبب الامتحنات

هناك تعليق واحد:

مُرَاقِبْ مِصْرِي يقول...

لأ وممكن العنوان يبقى ثورة تصحيح في صفوف الجماعة بأكواب الشاي وأحاديث القهاوي

أنا بس معترض إن الديسك يشرب الليلة... العيال اللي عملوا الموضوع لازم يتحملوا مسئوليته مهنيا وإنسانيا... مش ناقصة أصل هطل

شارك مع اصدقائك

Share |